“Stor-oprydning-efter-Ledreborg-livsstilsmesse” :)

Vi er i gang med at få ryddet op – og arrangeret “de sørgelige rester” vi tog med hjem fra Ledreborg. Vi skulle gerne få rettet det hele lidt op inden vi holder

“åbent værksted” på lørdag – d. 6. juni 2015. kl. 10-16.

Håber I kigger forbi 🙂