Gavnø livsstilsmesse
Så har vi fået sat vores stand op på Gavnø – og er nu klar til tre skønne dage i […]
Så har vi fået sat vores stand op på Gavnø – og er nu klar til tre skønne dage i […]
Vi arbejder fortsat på vores showroom. Det skal nok blive godt!! Carsten har fået sat bedkanter op – så er
Så er vi nået til april. Det betyder at vi nu vil have åbent et par gange om ugen. Åbningstiderne
Så er det tid at komme ud og “krudte lidt”. Her har den stået på “stor-rengøring og oprydning i drivhuset”….
Vi har igennem rigtig mange år, ønsket os at lave et sted, hvor vi kunne præsentere vores stativer herhjemme. Nu
Så er vores hjemmeside – ikke helt færdig – men så langt at vi har besluttet at udgive den, velvidende
Vi ved godt vores billeder ikke er af den bedste kvalitet… 2015 bliver året, hvor vi får taget nogle gode
Fotograf Louise Gry har taget et par skønne billeder af vores jern. Skønt som en fotograf har øje for at